سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما چند نفر...!

یکشنبه 87 تیر 2 ساعت 5:45 عصر

از قدیم گفته اند سلام سلامتی می آورد.سلام!الان اینجا نشسته ام و دارم به مغز مبارکم فشار می آورم که چه بنویسم که شما را بخنداند؟آخر دوستان سفارش کرده اند مقدمه طنز باشد.هر چه من می گویم ای بابا.امام علی در نهج البلاغه فرموده اند انسان با هر بار شوخی کردن مانند این است که پاره ای از عقل خود را به دور بیندازد اما کو گوش شنوا؟ظاهرا هیچ کس اینجا به فکر پاره های عقل من نیست!آی!ایها النّاس!یکی به داد پاره های عقل من برسد!...چرا چرت و پرت می گویم.مثلا قرار بود مقدمه بنویسم.با خودم فکر می کنم اصلا من نباید قبول می کردم مقدمه بنویسم!آخر مرا چه به مقدمه نویسی؟آن هم طنز!نه...از این خبرها نیست.مثل اینکه باید بنویسم.آخر من که از جانم سیر نشده ام!هنوز استعداد و آرزو دارم!می خواهم زندگی کنم.ننویسم حسابم با مهدیار خان است.نیست ایشان خیلی بیش از اندازه جذبه دارند!!!!!!؟برای همین حول و وحشت مرا برداشته!
اصلا بگذارید اول یک بیوگرافی خوشگل و تر و تمیز از خودمان برایتان بنویسم که حساب دستتان بیاید.ظاهرا فعلا چهار نفریم و نمی دانم قرار است بعدا هم بهمان اضافه شود یا نه.همه ی مان هم نوجوان و خوش ذوق و با سلیقه هستیم و در حال حاضر سرمایه های کشور عزیزمان محسوب می شویم!قدر این سرمایه های ملی را بدانید!

قرار است در این وبلاگ همه چیز بنویسم.وقتی می گویم همه چیز یعنی همه چیز.مثلا ممکن است دستور پخت لوبیا پلو را هم اینجا بنویسیم.یا اینکه چکار کنید تا همیشه خوشتیپ باشید!یا مثلا رازهای موفقیت!نه لطفا این یکی را باور نکنید.این هم چرت و پرت بود.مهدیار خان گفته اند این که چه بنویسم هم بستگی به نظر دوستان دارد!اصلا کی به کیست.هر چه عشقمان کشید می نویسیم!گفتم که.ماشاالله بزنم به تخته همه مان هم که ذوق و استعداد خدا دادیه نوشتن را در وجودمان داریم و واقعا می خواهیم مفید باشد!واقعا می خواهیم...!جدی می گویم!

به هر حال ساعات و دقایق خوب و خوشی را در این وبلاگ فکسّنی برایتان آرزو می کنیم و ما واقعا سعی می کنیم که مفید باشیم!واقعا سعی می کنیم...!جدی می گویم!

دوستتان داریم!دوستمان بدارید!

یا علی


نوشته شده توسط : مینا

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت ها

الو! آقا؟ می خواستم بگم فردا نیایید!
اینجا کجاست ؟؟؟؟؟..............
ما چند نفر...!
........................
[عناوین آرشیوشده]